Ofte stillede spørgsmål og retningslinjer


  • Kontakt

    Jeg læser ikke e-mails, så du kan kontakte mig direkte på telefonnummeret 28 29 44 27.



  • Bestilling til selskaber

    Hvis du har bestilt vores foodtruck til et selskab, er det vigtigt, at du ringer til mig med det endelige antal gæster og menu senest 14 dage i forvejen.


    Hvis dette ikke overholdes, vælger jeg en menu, der passer med de andre selskaber, jeg betjener den dag, da vi laver alt fra bunden og skal bestille varer og forberede os.

  • Afbestilling

    Hvis man aflyser eller afbestiller senere end 6 uger før den dag, man har bestilt foodtrucken til, pålægges et gebyr. Dette skyldes, at vi ofte siger nej til mange selskaber, da vi er fuldt booket, og det kan være svært at finde en ny booking inden for de 6 uger. 


    Gebyret er 100 kr. pr. kuvert, der er bestilt til, for at dække tabet i omsætning og lønudgifter til de medarbejdere, der er indkaldt til den pågældende dag.



  • Tid og varighed

    Vi serverer som en all-you-can-eat, og vi bliver på stedet, så længe der er aktivitet i foodtrucken. 


    Når det begynder at stilne af, spørger vi gæsterne, om der er nogen, der skal have mere. Herefter lukker vi ned og kører videre. Hvis du ønsker, at vi bliver på stedet i en fastsat tid, pålægges et tidsgebyr som følger:


    •   2 timer: 1500 kr.
    •   3 timer: 3000 kr.
    •   4 timer: 4500 kr.
  • Ekstra omkostninger

    Ud over kuvertprisen inkluderer din bestilling kørsel i forhold til antallet af kuverter. For de minimum 45 kuverter inkluderer prisen 45 km hver vej. Hvis du har bestilt til 80 kuverter, inkluderer prisen 80 km hver vej, og for 150 kuverter inkluderer prisen 150 km hver vej. 


    Derudover opkræver vi 15 kr. pr. ekstra km.


  • Vigtig bemærkning

    Alle priser på vores hjemmeside er "all you can eat"-priser og inkluderer moms.